maandag 28 oktober 2019

Dubbele ondervloer

Vloerverwarming al vanaf € 150! Hoi Allemaal, Ik heb een slaapkamer waar de vloer in de winter vrij koud kan zijn. Nu ben ik bezig met Laminaat. Op mijn houten zolder vloer heb ik in het verleden een laminaat ondervloer gelegd met de bekende groene platen.


Het lijkt mij dat het veel te erg gaat veren met dubbele ondervloer. Misschien heb ik het helemaal mis, maar dat lijkt me een logisch gevolg.

Door een dubbele ondervloer kan het laminaat gaan schuiven en scheuren. Je wilt niet binnen een jaar alweer een nieuwe vloer moeten kopen. Waar koop je een ondervloer. Beste mensen, Een goede ondervloer zou het contactgeluid op een houten vloer met ongeveer 11db kunnen verminderen, waardoor geluiden zachter en verder weg klinken. Hallo,Ik heb isofast ondervloer dat zijn blauwe platen van mm gekocht bij de Gamma.


Zeer goed warmte isolerend en daar gaat het mij om. Ga je een ondervloer leggen? Bekijk ons advies over het leggen van een ondervloer.

Een ondervloer bepaalt het gebruiksgenot en de levensduur van je vloer. Akoestisch dempen betekend geen holle klank als u over de vloer loopt. Een massief klinkende ondervloer.


Ik wil laminaat gaan leggen met een geluidsdempende ondervloer. Kan iemand mij vertellen welke geluidsdempende ondervloer het be. Een zwevende vloer (dekvloer, afwerkvloer) is een oplossing voor contactgeluidisolatie. Op zoek naar de beste prijs? Jumpax Dual heeft een totaal dikte van mm.


Is egaliserende en contactgeluid reducerende ondervloer speciaal bestemd voor linonleum, vinyl, kurk en pvc vloeren. De juiste ondervloer in combinatie met de juiste PVC vloer zorgt ervoor dat er een geluidsreductie van 10dB of meer wordt gehaald op een betonnen ondervloer. Rubber ondervloer beste ondervloer voor laminaat en parket zeer stil.


Opbouw lijmsysteem met dubbel. Zelf uw ondervloer voor parket of laminaat leggen? Scherp geprijsde, rubberen ondervloer. Geschikt voor op een betonnen ondergrond.


Aannemend dat deze ondervloer beton is zou ik persoonlijk ervoor kiezen om een viltachtige stof over het beton te leggen en een dubbele laag hardboard gelijmd. Welke ondervloer heb je nodig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.