woensdag 17 juli 2019

Ramen wassen hoog

Dan kunnen we eindelijk ons eigen huisje betrekken. Volg ons via onderstaande social media kanalen en mis geen enkele. Telescoop set ramen wassen op verdieping. Deze kan tot mtr hoog reiken. Heb jij een soortgelijke klus?


Plaats hem dan op Werkspot.

Ramen het beste wassen met warm water met een scheut ammoniak erin. Nee het raam zit dusdanig hoog en is erg groot dat als ik bovenop de trap sta ik niet,. Het verschil met huishoudelijke gereedschappen is dat. Met behulp van een hoogwerker of gevelinstallatie wast Multi-Clean ook ramen op (grote) hoogte. Voor onze glazenwassers is geen raam buiten bereik.


Ineens twee ramen wassen topics,. Het bovenste raam zit nog hoger en zo hoog durf ik een ladder niet op. Als ik buiten sta zijn de ramen nog hoger want ik woon.

Hoge ramen zemen zonder strepen met de telescoopsteel, schone ramen tot wel meter! Ik vind de ideeen over het ramen wassen altijd heel leuk. Wat er al verzonnen word om goedkoper de ramen te laten wassen.


Ik heb zelf een klant die allerlei manieren. Zelf de ramen aan de binnenkant wassen. Wilt u graag dat alle ramen in of aan uw huis worden schoongemaakt? Natuurlijk is het gebruikelijk dat de ramen ooit wel eens schoon gemaakt moeten worden maar schoonmaken van ramen op hoog doe je dat.


Door het continu investeren in nieuw materiaal kunnen wij nu tot hoog ramen wassen vanaf de begane grond! Ideaal voor appartementen (aan de kust). Laat de binnen- en de buitenzijde van je ramen op regelmatige tijdstippen door ons streepvrij reinigen.


Ik woon vier hoog en heb voor in mijn appartement een heel erg groot raam. Ramen wassen bij bedrijven en particulieren. Ik kan dit niet vanuit het zij raam wassen. Is hier iets voor op de markt?


Een huis met vieze ramen ziet er al snel minder aantrekkelijk uit en laat je de boel te vies worden, dan kan het zelfs moeilijk worden om al het vuil. Zowel de buiten- als de binnenkant, hoog of laag , groot en klein aan glanzende prijzen. Particulieren, kantoren, bedrijven,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.