donderdag 6 september 2018

Jemako ramen wassen

U wast met deze doekenset uw ramen en kozijnen. JEMAKO (raam) doeken bestellen. Ramen lappen een lastig karweitje? De ramen wassen heb je zo gedaan met dit. Ik heb een ontzettende hekel aan ramen.


Nu hoorde ik laatst dat het met zgn Jemako.

Ik had er vroeger al een hekel aan als mijn moeder ging ramen wassen. Door verder naar de site te surfen, gaat u akkoord met het gebruik van onze cookies. Hoe kun je ramen zemen zonder strepen?


Het geheim van streeploze ramen is schoon glas. De nieuwe set voor de snelle en grondige reiniging van uw ramen. Ben jij een echte kluns als het op ramen lappen aankomt? Als vlekken, strepen en druppels schering en inslag zijn, kijk je best eens naar het filmpje van. Onze expert voor streep- en pluisvrij drogen en opwrijven van serviesgoe glazen oppervlakken, ramen enzovoorts.


Info over doekjes ramen wassen.

Resultaten van zoekmachines! Wanneer je weinig water wilt of kunt gebruiken dan kun je de doeken van de Hara of Jemako. Als ik ramen was dan moet ik in mijn kamer de vloer afdekken.


Streeploze schone ramen : doe een theelepel maïzena in je gebruikelijke sopje om de ramen te wassen , goed roeren , ramen wassen zoals je gewend bent en droog maken. Krasvrij, streeploos en milieuvriendelijk. Gratis verzending binnen NL en BE. Er bestaat een superdoek van jemako (ff googelen),.


Het viel me wel op dat ze allemaal een andere manier hadden om ramen te. Met een speciaal sopje krijg je je ramen blinkend schoon en met een ander hulpmiddeltje geef jij de ramen de perfecte nazorg. In deze set vindt u alles voor de snelle en streeploze reiniging van uw ramen.


Zorg dat je de ramen aan de buitenkant goed. Met de spons goed de ramen wassen. Van spiritus worden de ramen blauw. Ik gebruik altijd water en azijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.