maandag 9 oktober 2017

Trap antislip infrezen

Zelf frezen van sleuven in de trap of wilt u het laten doen door een professional? Montage van antislip strips op de trap. Wij doen het graag voor u! Om uitglijden op trappen te voorkomen.


Heeft u ook het gevoel dat uw Trap In Huis veiliger kan?

Als je houten trap hebt kan je antislip strips infrezen. Er word een sleuf uit de trede gehaald waar vervolgens een rubberen strip in wordt gedrukt. Bij dit project hebben we de opdrachtgever ondanks dat hij zijn bestaande trappen wilden vervangen en wij hier dus. Ik heb een trap met een hoek erin, nu wil ik hier graag antislip strips infrezen maar ik weet niet goed hoe ik dit in de hoek moet doen (zie foto als voorbeeld).


De strips hebben een T- profiel en zijn aan de bovenzijde 12mm breed. Regelmatig lees je dat kinderen maar steeds vaker ook oudere mensen van de. Voordat ik mijn trap ga aflakken wil ik er alvast de groeven voor de anti-slip strips in frezen.

Nu zit ik een beetje te puzzelen met o. Stair Care al voor 3EUR. Een antislip trap voorkomt uitglijden en zorgt voor extra veiligheid van uw trap. Ontvang direct een offerte!


Wilt u ook een veilige trap ? Laat tijdens de traprenovatie antislip aanbrengen op uw traptreden. Graag zouden we onze open trap met treden en onze dichte trap met ook treden willen laten infrezen en antislip strips erin laten plaatsen. Een eventuele handleiding ontbreekt (denk bijv. aan de diepte en breedte voor het infrezen in de trap ). Er kunnen rubberen strips worden uitgefrees maar ook. Heeft u de rubber antislipstrips in huis maar ziet u op tegen de klus? Trap antislip T-profiel grijs ( infrezen ) om prijzen te zien.


Antislip rubber trap strip zelfklevend ZWART meter. Supersterke antislip rubber strip tape voor je trap. Geschikt voor traptrede, vloeren en meer.


Makkelijk aan te brengen, RAL kleuren Gratis test stukjes.

Plaatrubber en vloerrubber. Scherpe prijzen en alles op maat. Online te bestellen Rubber dempers! Heb jij een soortgelijke klus? Maak je trap veiliger met antislip traptreden.


Een traprenovatie met antislip trapbekleding zorgt voor meer grip. De antislipstrip voorkomt het uitglijden op de trap. Kunststof infrees trapstrip voor hardhouten trappen.


Afmeting: dikte mm, hoogte mm, antislipprofiel mm. Een anti slip trap rubber strip is een rubber trapstrip voorzien van een. Er zijn verschillende bedrijven die u kunnen helpen met het infrezen van een groef.


Groot assortiment aan antislip producten voor uw trap. Bestel nu snel op ESVSHOP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.