vrijdag 27 oktober 2017

Rolluik blijft hangen

Hij maakt meer gelui valt opeens een stukje en blijft ongeveer op het midden hangen. Als ik het rolluik helemaal optrek blijft het hangen als je hem weer omlaag wil doen. Info over rolluik blijft hangen.


Resultaten van zoekmachines! Heb jij een soortgelijke klus?

Plaats hem dan op Werkspot. De rolluik op de eerste verdieping kan wel helemaal naar beneden, maar gaat maat voor de helft omhoog. Eén van de rolluiken (pvc) was losgekomen (latjes uit mekaar).


Dus heb ik de rolluikkast opengemaakt, die latjes terug aan mekaar gehangen, en de rolluik opnieuw. Om de een of andere reden kan ik mijn rolluik niet meer laten zakken of optrekken? Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Indien het probleem zich blijft voordoen,.


Draai niet door dit kan ernstige schade tot gevolg hebben.

Kijk en luister goed of het rolluik ook afslaat op het onderste punt. Velux Afstandsbediening : Rolluik over dakraam blijft bovenin hangen. Een rolluik heeft het een dief in Schagen knap lastig gemaakt toen hij een juwelier op de Gedempte Gracht probeerde te beroven. Rolluik pas gemaakt gewees maar kan deze niet meer omhoog trekken.


Een rolluik werkt isoleren doordat er een laagje stilstaande lucht blijft hangen tussen het rolluik en het raam. Minder warmteverlies dus,. Ik neem aan dat je ook nog een achterdeur hebt waar je uit kan? Niet teveel aan de deur wrikken, dan maak je het kapot.


Is het een elektrisch rolluik ? Werkt uw rolluik niet meer naar behoren? Tijd om uw rolluiken te herstellen of te vervangen. Voor de montage van uw kwaliteits rolluiken bent u bij rolluiken -discount. Gisteren morgen heeft mijn vriend (wellicht te hardhandig) de rolluiken omhoog gehaald en sindsdien is het rolluik niet meer af te rollen.


Lijkt alsof hij blijft hangen. Als ik m naar boven doe gaat ie naar boven en soms tikt ie paar keer door en blijft hangen ,maar gaat ook soms langzaam naar. Hoogwaardige rolluiken tegen.

Ik heb probleem met mn rolluik. Wie dacht dat ook het rolluik. Blijft nu lekker koel binnen, kortom. Hij blijft de rolluik maar oprollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.