donderdag 31 augustus 2017

Antislip traptreden frezen

Ruime keuze vanaf €per stuk. Compleet Aanbod Bovenfrezen. Hoge Kwaliteit Tegen De Aller-Laagste Prijzen! De beste frezen vergelijken? Keus uit veel merken voor frezen.

Zelf frezen van sleuven in de trap of wilt u het laten doen door een professional? Montage van antislip strips op de trap. Wij doen het graag voor u! Antislipstrips op de trap zijn de oplossing om uitglijden op gladde traptreden te voorkomen.


Vandaag bestel morgen in huis! Als je gladde traptreden hebt en wil je dit verhelpen. De antislip trap strip is.

Ook moet je bedenken dat een groefje in de trap trede laten frezen,. Info over antislip traptreden frezen. Resultaten van zoekmachines!


Met een freesmachine worden sleuven in de traptreden gefreesd. Na het frezen wordt het Infreesprofiel zonder. Gaat u zelf de traptreden antislip. Wilt u ook een veilige trap?


Laat tijdens de traprenovatie antislip aanbrengen op uw traptreden. De zorg voor het frezen van de sleuven in uw trap wordt u uit handen genomen. Traptreden antislip maken. Het trappenhuis is voor mij bekend werkgebied. Al jaar ben ik werkzaam in de trappenbouw.


Sleuven frezen voor antislip profielen doe ik dagelijks. Houten schroefdraad frezen - Duration: 8:02. Voordat ik mijn trap ga aflakken wil ik er alvast de groeven voor de anti-slip strips in frezen.

Nu zit ik een beetje te puzzelen met o. Uitglijden door gladde traptreden is één van de belangrijkste oorzaken van ongevallen in het trappenhuis. Een onbehandelde of geschilderde trap is spiegelglad. NU IN DE AANBIEDING OMSCHRIJVING: Deze anti slip rubber strip zit op een rol van meter.


Deze zwarte strip is geschikt voor alle soorten houten en stenen traptreden. Antislip strip tape voor de trap, de oplossing voor gladde en smalle traptreden ! Zijn de traptreden in huis glad? Het antislip infrees profiel is uitermate geschikt voor alle trap treden van hout,. Er moet een groefje in de traptreden worden gemaakt.


Een antislip trap voorkomt uitglijden en zorgt voor extra veiligheid van uw trap. Ontvang direct een offerte! Ik ben op zoek naar een freesmachine waarmee ik sleuven in de trap kan frezen voor een rubberen antislipstrip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.